Get Adobe Flash player

Навігація

Пошук

Форма входу

Qr-код

«Методи і технології навчання іноземній мові, які забезпечують реалізацію іншомовних комунікативних знань і компетенцій учнів, необхідних для життєдіяльності в сучасному Європейському соціумі»

16 грудня 2019 року в гімназії №48 відбулося засідання педагогічної ради «Методи і технології навчання іноземній мові, які забезпечують реалізацію іншомовних комунікативних знань і компетенцій учнів, необхідних для життєдіяльності в сучасному Європейському соціумі». Вчителі кафедри іноземних мов поділилися новітніми  методами, які вони використовують у своїй роботі для формування у гімназистів  комунікативної компетенції за стандартами програми НУШ, через реалізацію проектів eTwinning як приклад між культурного та міжпредметного партнерства, методу проектів як ефективного засобу інтеграції учнів у культурологічні простори Франції, Польщі, Англії.

Детальніше: «Методи і технології навчання іноземній мові, які забезпечують реалізацію іншомовних...

Засідання педагогічної ради

30 серпня 2019 року в гімназії №48 відбулося засідання педагогічної ради «Критичний аналіз виконання освітньої програми гімназії на 2018-2019 навчальний рік та першочергові завдання педагогічного колективу на 2019-2020 навчальний рік»

Детальніше: Засідання педагогічної ради

«Web-квест та інструменти для його реалізації»

27 лютого 2019 року в гімназії №48 був проведений міський майстер-клас для учителів математики  «Web-квест та інструменти для його реалізації»
модератор - вчитель інформатики Власова І.О.

Детальніше: «Web-квест та інструменти для його реалізації»

«Методична скарбничка дивовижних географічних знань»

27 лютого 2019 року в гімназії №48 відбувся районний  майстер-клас «Методична скарбничка дивовижних географічних знань» для учителів географії Шевченківського району міста Києва, який проводила учитель-методист Данчук О.М.

Детальніше: «Методична скарбничка дивовижних географічних знань»

«Нова Українська школа як педагогіка партнерства. Реалізація принципів гуманізму та творчого підходу до розвитку особистості, перехід на якісно новий рівень побудови взаємовідносин між учасниками освітнього процесу: вчителем, здобувачем освіти (учнем), ба

25 лютого 2019 року в гімназії 48 відбулось спільне засідання педагогічної ради  «Нова Українська школа як педагогіка партнерства. Реалізація принципів гуманізму та творчого підходу до розвитку особистості, перехід на якісно новий рівень побудови взаємовідносин між учасниками освітнього процесу: вчителем, здобувачем освіти (учнем), батьками» за участю батьків гімназистів та майбутніх першокласників, гімназистів, учителів. Обговорювалися питання: 

1.Нова Українська школа як педагогіка партнерства. Реалізація принципів гуманізму та творчого підходу до розвитку особистості, перехід на якісно новий рівень побудови взаємовідносин між учасниками освітнього процесу: вчителем, здобувачем освіти (учнем), батьками.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Буракова С.Ю. 

2.Педагогіка партнерства як досягнення взаєморозуміння, єдності інтересів і прагнень крізь призму особистісного розвитку дитини за умов впровадження Нової Української Школи.

Класоводи перших класів Макіна Н.В., Вальоса І.Л. 

3.Нова Українська Школа – простір для успішної самореалізації учня – як особистості, громадянина, фахівця в майбутньому через впровадження інтегрованого, діяльнісного та компетентнісного підходів.

Класоводи 4-х класів Вакулюк І.В., Горбаньова І.В. 

4.Особливості навчання та засвоєння іншомовного матеріалу на уроках англійської мови за стандартами Нової Української Школи.

Учитель англійської мови Комарова Г.М.

Детальніше: «Нова Українська школа як педагогіка партнерства. Реалізація принципів гуманізму та творчого...