Get Adobe Flash player

Навігація

Пошук

Форма входу

Статистика

Перегляди статей
1127128

Qr-код

«Розвиток практичних умінь учнів в умовах інтеграції предметів природничо-математичного циклу».

13 грудня 2017 року  на базі гімназії №48 відбулась Творча педагогічна майстерня для вчителів математики за темою «Розвиток практичних умінь учнів в умовах інтеграції предметів природничо-математичного циклу».
Розглядались наступні питання :
  1. Втілення інтеграції предметів природничо-математичного циклу в проектній діяльності -Герасимович О.М., методист  НМЦ природничо-математичної освіти ІППО Київського університету імені Б. Грінченка.
  2. Методика створення і організація проведення інтегрованих проектів з математики та інформатики- Саранчук Л.М., учитель інформатики гімназії №48.
  3. Реалізація довгострокових інтегрованих проектів з математики, хімії, біології та екології- Тіщенко С.М., учитель хімії та біології гімназії №48.
  4. Освітній веб-квест як технологія, що спрямована на формування цілісної системи знань і вмінь особистості, розвиток її творчих здібностей та потенціальних можливостей - Власова І.О., учитель математики та інформатики гімназії №48.
  5. Майстер-клас «Використання сучасних веб-сервісів для реалізації квестів на уроках математики» - Власова І.О., учитель математики та інформатики гімназії №48.

 

Детальніше: «Розвиток практичних умінь учнів в умовах інтеграції предметів природничо-математичного циклу».

«Комунікативно-діяльнісна, культурологічна та професійно-орієнтовна модель сучасної іншомовної освіти як шлях до виховання всебічно розвиненої людини нової генерації»

04 грудня 2017 року в гімназії №48 пройшла педагогічна рада за темою «Комунікативно-діяльнісна, культурологічна та професійно-орієнтовна модель сучасної іншомовної освіти як шлях до виховання всебічно розвиненої людини нової генерації»

Детальніше: «Комунікативно-діяльнісна, культурологічна та професійно-орієнтовна модель сучасної іншомовної...

«Імплементація Закону України «Про Освіту», обговорення системи забезпечення якості освіти в умовах децентралізації».

15 листопада 2017 року в гімназії №48 відбулось засідання координаційної ради за темою «Імплементація Закону України  «Про Освіту», обговорення системи забезпечення якості освіти в умовах децентралізації». 

Детальніше: «Імплементація Закону України  «Про Освіту», обговорення системи забезпечення якості освіти в...

«Оцінка якості загальної середньої освіти як змістовно-процесуальна цілісність: сучасні процедури оцінювання, використання результатів»

В рамках проведення ІІ міжнародної науково-практичної школи «Якість і економіка освіти» 06 листопада  2017 року на базі гімназії №48 був проведений методичний семінар за темою: «Оцінка якості загальної середньої освіти як змістовно-процесуальна цілісність: сучасні процедури оцінювання, використання результатів» за участю провідного наукового співробітника відділу економіки й управління загальною середньою освітою Інституту педагогіки НАПН України, президента Асоціації керівників шкіл України – Онаць О. М., делегації республіки Білорусь на чолі з начальником управління перспективного планування  та освітній стратегій Національного інституту освіти – Суляйманау В.З. Директор гімназії №48 Народний учитель України, кандидат педагогічних наук – Босенко М.І. гостинно приймала членів делегації та ділилась секретами майстерності створення успішного, сучасного  та конкурентоздатного навчального закладу. 

Детальніше: «Оцінка якості загальної середньої освіти як змістовно-процесуальна цілісність: сучасні процедури...

«Рівень володіння вчителем педагогічними компетентностями – один з основних елементів якості надання освітніх послуг навчальним закладом»

20 березня 2017  року в актовій залі гімназії  №48 відбулося засідання педагогічної  ради за темою : «Рівень володіння вчителем педагогічними компетентностями – один з основних елементів якості надання освітніх послуг навчальним закладом», на якому розглянуто питання ключових компетентностей , якими повинні володіти сучасні вчителі; формування продуктивних компетентностей учнів, щоб бути конкурентноздатними у сьогоднішньому швидкоплинному світі; підвищення мотивації учнів до навчання; запровадження змін, викликаних проектом Концепції Нової Української школи,2016.

Детальніше: «Рівень володіння вчителем педагогічними компетентностями – один з основних елементів якості...