Get Adobe Flash player

Навігація

Пошук

Віртуальний 3D-тур

Форма входу

Qr-код

«Нова Українська школа як педагогіка партнерства. Реалізація принципів гуманізму та творчого підходу до розвитку особистості, перехід на якісно новий рівень побудови взаємовідносин між учасниками освітнього процесу: вчителем, здобувачем освіти (учнем), ба

25 лютого 2019 року в гімназії 48 відбулось спільне засідання педагогічної ради  «Нова Українська школа як педагогіка партнерства. Реалізація принципів гуманізму та творчого підходу до розвитку особистості, перехід на якісно новий рівень побудови взаємовідносин між учасниками освітнього процесу: вчителем, здобувачем освіти (учнем), батьками» за участю батьків гімназистів та майбутніх першокласників, гімназистів, учителів. Обговорювалися питання: 

1.Нова Українська школа як педагогіка партнерства. Реалізація принципів гуманізму та творчого підходу до розвитку особистості, перехід на якісно новий рівень побудови взаємовідносин між учасниками освітнього процесу: вчителем, здобувачем освіти (учнем), батьками.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Буракова С.Ю. 

2.Педагогіка партнерства як досягнення взаєморозуміння, єдності інтересів і прагнень крізь призму особистісного розвитку дитини за умов впровадження Нової Української Школи.

Класоводи перших класів Макіна Н.В., Вальоса І.Л. 

3.Нова Українська Школа – простір для успішної самореалізації учня – як особистості, громадянина, фахівця в майбутньому через впровадження інтегрованого, діяльнісного та компетентнісного підходів.

Класоводи 4-х класів Вакулюк І.В., Горбаньова І.В. 

4.Особливості навчання та засвоєння іншомовного матеріалу на уроках англійської мови за стандартами Нової Української Школи.

Учитель англійської мови Комарова Г.М.