Get Adobe Flash player

Навігація

Пошук

Форма входу

Статистика

Перегляди статей
1127991

Qr-код

«Профільне навчання як шлях до комунікативно-діяльнісного характеру оволодіння іноземною мовою в інтеграції з міжкультурним спрямуванням його змісту».

17 лютого 2014 року відбулась педагогічна рада. Темою обговорення було «Профільне навчання як шлях до комунікативно-діяльнісного  характеру оволодіння іноземною мовою в інтеграції з міжкультурним спрямуванням його змісту».  Заступник директора з навчально-виховної роботи Товкачевська О.А. в своєму виступі приділила увагу питанню профільного навчання в старших класах гімназії, яке спрямоване на систематизацію та узагальнення мовного, мовленнєвого та комунікативного досвіду учнів гімназії, набутого ними на початковому і середньому етапах навчання. Виступаючі вчителі кафедри іноземних мов гімназії відзначали, що відповідні результати  з профільного навчання можуть бути отримані лише за умов злагоджених дій вчителів, що викладають профільний предмет; проводять профільний моніторинг; психологів, які створюють психологічний супровід, та класних керівників.
Директор гімназії М.І. Босенко,  аналізуючи думки членів колективу з цього питання, зазначала, що робота з допрофільними  8-9 класами і викладання профільного предмету в 10-11 класах свідчать про великий інтерес учнів гімназії до обраного профілю. Було закцентовано увагу педагогічного колективу на тому, що «модель самовизначення учнів у старших профільних класах нашої гімназії може бути реалізована лише за умови консолідації  зусиль учнів та їхніх педагогів, які мають допомогти старшокласникам при формуванні у них поняття про часові перспективи», тобто погляд у майбутнє.

Детальніше: «Профільне навчання як шлях до комунікативно-діяльнісного  характеру оволодіння іноземною мовою в...

Одна педрада на двох

10 лютого 2014 року вперше в Міністерстві освіти і науки України відбулася спільна педрада працівників департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН і педагогічного колективу столичної гімназії.
Під головуванням заступника Міністра освіти і науки Бориса Жебровського та директора гімназії № 48, народного вчителя України Маріанни Босенко на педагогічній раді обговорювалися шляхи підвищення майстерності вчителя в сучасних умовах.
Насправді ж коло спілкування було значно ширше. Працівники Міністерства почули чимало критичних зауважень і слушних пропозицій, що дало можливість зрозуміти, як учителі сприймають нововведення останніх років. Також педагоги ознайомилися з найближчими планами Міністерства.
Учасники діалогу спробували відповісти на запитання, яким повинен бути учитель у сучасній школі. Педагоги зійшлися на думці, що сучасний учитель – це знавець психології, фахівець, якому необхідні знання ще й з конфліктології. Зокрема, під час підготовки до своїх уроків вчитель використовує інформацію з багатьох джерел та потребує удосконалення знань з комп’ютерних технологій.
Як сказала Маріанна Босенко: «Справжній діалог «учитель – учень» у школі виключає менторський тон учителя, байдужість і формальність. Головне створити у навчальному закладі атмосферу пошани до дитини, а для вчителя – максимально комфортні умови праці, щоб кожен учитель захотів працювати над собою».
Заступник Міністра запевнив, що спільна нарада – гарний початок ще однієї форми зворотного зв’язку. «Для  будь-якого чиновника спілкування на рівні очей вкрай важливе. А в цьому випадку воно було ще й приємним».
У засіданні спільної педагогічної ради активну участь взяли директор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, доктор філософських  наук, дійсний член НАПН України Іван Зязюн і директор департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації Оксана Добровольська. 

Детальніше: Одна педрада на двох

19 грудня 2012 року

19.грудня 2012 року відбулося засідання педагогічної ради з питань виховної роботи  за темою: 
«Створення умов для вільного розвитку особистості гімназиста шляхом залучення його  до різноманітних видів творчості»  - в рамках реалізації проекту  учнівської  ради самоврядування  «Плекаємо лідера та громадянина  світу». 
                         заступник директора з виховної роботи-  Чистяк О.І. Виступи за темами:
"Виховання життєвого успіху гімназистів".                   
класний керівник 10-А класу,керівник гуртка "Основи журналістської майстерності"- Макіна Н.В.
"Партнерство заради виховання ".                                   
Педагог організатор, керівник гуртка "Лідерство - запорука успіху"- Давидов А.П.                                                                 "Проектна діяльність у професійному зростанні особистості старшокласників".                                                                
класний керівник 11-Б класу,голова методичного обє`днання класних керівників -  Адамська О.О.
"Використання соціокультурних можливостей соціального оточення гімназії для повноцінної соціалізації особистості".            
соціальний педагог- Лашкова Г.С.