Get Adobe Flash player

Навігація

Пошук

Форма входу

Статистика

Перегляди статей
1002784

Qr-код

Поради батькам

На підставі проведення педагогічної ради та психологічного дослідження наявності інтернет залежності, практичними психологами гімназії було розроблено ряд рекомендацій стосовно профілактики інтернет-залежності серед учнівської молоді.
Поради батькам дітей 5-6 років.
Поради батькам дітей 7-8 років.
Поради батькам дітей 9-12 років.
Поради батькам дітей 13-17 років.

 


 

Поради батькам
5-6 років.
Незважаючи на те, що діти в цьому віці дуже здібні у використанні ігор та роботі з мишкою, все ж вони сильно залежать від вас при пошуку дитячих сайтів. Як їм допомогти робити це безпечно?
• У такому віці бажано працювати в Інтернет тільки в присутності батьків;
• Обов'язково поясніть вашій дитині, що спілкування в Інтернет - це не реальне життя, а свого роду гра. При цьому намагайтесь направити його зусилля на пізнання світу;
• Додайте дитячі сайти в розділ Обране. Створіть там папку для сайтів, які відвідують ваші діти;
• Використовуйте спеціальні дитячі пошукові машини, типу MSN Kids Search;
• Використовуйте засоби блокування небажаного контенту як додаток до стандартного батьківського контролю;
• Навчіть вашу дитину ніколи не видавати в Інтернет інформацію про себе і свою сім'ю;
• Привчіть вашу дитину повідомляти вам про будь-які тривоги, пов'язані з Інтернет.
Ваші діти ростуть, а, отже, змінюються їхні інтереси.

 Поради батькам учнів  віком 7-8 років

 від соціально-психологічної служби гімназії №48
  щодо забезпечення інформаційної безпеки в Інтернеті:
 • Створіть список домашніх правил відвідування Інтернет за участі дітей і вимагайте його виконання;
 • Вимагайте від вашої дитини дотримання часових норм перебування за комп'ютером;
 • Покажіть дитині, що ви спостерігаєте за ним не тому що вам це хочеться, а тому що ви турбуєтеся про його безпеку і завжди готові йому допомогти;
 • Привчіть дітей, що вони повинні відвідувати тільки ті сайти, які ви дозволили, тобто створіть їм так званий «білий» список Інтернет за допомогою засобів Батьківського контролю.
 • Комп'ютер із підключенням до Інтернету повинен знаходитися в загальній кімнаті під наглядом батьків;
 • Використовуйте спеціальні дитячі пошукові машини, типу MSN Kids Search;
 • Використовуйте засоби блокування небажаного контенту як додаток до стандартного батьківського контролю;
 • Створіть сімейну електронну скриньку щоб не дозволити дітям мати власні адреси;
 • Блокуйте доступ до сайтів з безкоштовними поштовими скриньками за допомогою відповідного ПЗ;
 • Привчіть дітей радитися з вами перед опублікуванням будь-якої інформації засобами електронної пошти, чатів, реєстраційних форм та профілів;
 • Навчіть дітей не завантажувати файли, програми або музику без вашої згоди;
 • Використовуйте фільтри електронної пошти для блокування повідомлень від конкретних людей або які містять певні слова чи фрази;
 • Не дозволяйте дітям використовувати служби миттєвого обміну повідомленнями;
 • В «білий» список сайтів, дозволених для відвідування, додавайте тільки сайти з хорошою репутацією;
 • Не забувайте розмовляти з дітьми про їх друзів в Інтернет, ніби мова йде про друзів у реальному житті;
 • Не робіть «табу» з питань статевого життя, так як в Інтернеті діти можуть легко наштовхнутися на порнографію або сайти «для дорослих»;
 • Привчіть вашу дитину повідомляти вам про тривоги, пов'язані з Інтернетом. Залишайтеся спокійними і нагадайте дітям, що вони в безпеці, якщо самі розповіли вам про свої тривоги. Похваліть їх і порадьте підійти ще раз у подібних випадках.

 Поради батькам учнів  віком 9-12 років
 від соціально-психологічної служби гімназії №48
 щодо забезпечення інформаційної безпеки в Інтернеті:
  У даному віці діти, як правило, вже чули про те, яка інформація існує в Інтернеті. Абсолютно нормально, що вони хочуть це побачити, прочитати, почути. При цьому потрібно пам'ятати, що доступ до небажаних матеріалів можна легко заблокувати за допомогою засобів Батьківського контролю.
 Поради з безпеки в цьому віці
 • Створіть список домашніх правил відвідування Інтернеті за участі дітей і вимагайте його виконання;
 • Вимагайте від вашої дитини дотримання часових норм перебування за комп'ютером;
 • Покажіть дитині, що ви спостерігаєте за ним не тому що вам це хочеться, а тому що ви турбуєтеся про його безпеку і завжди готові йому допомогти;
 • Комп'ютер із підключенням до Інтернету повинен знаходитися в загальній кімнаті під наглядом батьків;
 • Використовуйте засоби блокування небажаного контенту як додаток до стандартного батьківського контролю;
 • Не забувайте розмовляти з дітьми про їх друзів в Інтернеті;
 • Наполягайте, щоб діти ніколи не погоджувалися на особисті зустрічі з друзями по Інтернету;
 • Дозволяйте дітям заходити тільки на сайти з «білого» списку, який створіть разом з ними;
 • Привчіть дітей ніколи не видавати особисту інформацію засобами електронної пошти, чатів, систем миттєвого обміну повідомленнями, реєстраційних форм, особистих профілів і при реєстрації на конкурси в Інтернеті;
 • Привчіть дітей не завантажувати програми без вашого дозволу. Поясніть їм, що вони можуть випадково завантажити віруси або інше небажане програмне забезпечення;
 • Створіть вашій дитині обмежений обліковий запис для роботи на комп'ютері;
 • Привчіть вашу дитину повідомляти вам про тривоги, пов'язані з Інтернетом. Залишайтеся спокійними і нагадайте дітям, що вони в безпеці, якщо самі розповіли вам про свої тривоги. Похваліть їх і порадьте підійти ще раз в подібних випадках;
 • Наполягайте на тому, щоб діти надавали вам доступ до своєї електронної пошти, щоб ви переконалися, що вони не спілкуються з незнайомцями;
 • Не робіть «табу» з питань статевого життя, так як в Інтернеті діти можуть легко наштовхнутися на порнографію або сайти «для дорослих»;
 • Поясніть дітям, що не можна використовувати мережу для хуліганства, поширення пліток або погроз.
 http://wiki.kspu.kr.ua стаття  Рудакової Вікторії  «Можливі ризики роботи в інтернеті» 
 

 Поради батькам учнів  віком 13-17 років
 від соціально-психологічної служби гімназії №48
 щодо забезпечення інформаційної безпеки в Інтернеті
 У даному віці батькам часто вже досить складно контролювати своїх дітей, так як про Інтернет вони вже знають значно більше своїх батьків. Тим не менш, особливо важливо суворо дотримуватися правил Інтернет-безпеки - угода між батьками і дітьми. Крім того, необхідно якомога частіше переглядати звіти про діяльність дітей в Інтернет. Слід звернути увагу на необхідність утримання батьківських паролів (паролів адміністраторів) в строгому секреті і звернути увагу на строгість цих паролів.
 Поради з безпеки в цьому віці
 У цьому віці підлітки активно використовують пошукові машини, користуються електронною поштою, службами миттєвого обміну повідомленнями, скачують музику і фільми. Хлопчикам в цьому віці більше до вподоби змітати всі обмеження, вони жадають грубого гумору, азартних ігор, картинок «для дорослих». Дівчатка краще спілкуються в чатах, при цьому вони набагато більш чутливі до сексуальних домагань в Інтернет.
 Що порадити в цьому віці?
 • Створіть список домашніх правил відвідування Інтернет за участі підлітків і вимагайте безумовного його виконання. Вкажіть список заборонених сайтів («чорний список»), години роботи в Інтернет, керівництво по спілкуванню в Інтернет (у тому числі в чатах);
 • Комп'ютер із підключенням до Інтернет повинен знаходитися в загальній кімнаті;
 • Не забувайте розмовляти з дітьми про їх друзів в Інтернет, про те, чим вони зайняті таким чином, ніби йдеться про друзів у реальному житті. Запитуйте про людей, з якими діти спілкуються за допомогою служб миттєвого обміну повідомленнями щоб переконатися, що ці люди їм знайомі;
 • Використовуйте засоби блокування небажаного контенту як додаток до стандартного батьківського контролю;
 • Наполягайте на тому, щоб діти ніколи не зустрічалися особисто з друзями з Інтернет;
 • Привчіть дітей ніколи не видавати особисту інформацію засобами електронної пошти, чатів, систем миттєвого обміну повідомленнями, реєстраційних форм, особистих профілів і при реєстрації на конкурси в Інтернет;
 • Привчіть дітей не завантажувати програми без вашого дозволу. Поясніть їм, що вони можуть випадково завантажити віруси або інше небажане програмне забезпечення;
 • Привчіть вашу дитину повідомляти вам про тривоги, пов'язані з Інтернет. Залишайтеся спокійними і нагадайте дітям, що вони в безпеці, якщо самі розповіли вам про свої тривоги. Похваліть їх і порадьте підійти ще раз в подібних випадках;
 • Розкажіть дітям про порнографію в Інтернет;
 • Допоможіть їм захиститися від спаму. Навчіть підлітків не видавати в Інтернет свою реальну електронну адресу, не відповідати на небажані листи і використовувати спеціальні поштові фільтри;
 • Привчіть себе знайомитися з сайтами, які відвідують підлітки;
 • Не робіть «табу» з питань статевого життя, так як в Інтернеті діти можуть легко наштовхнутися на порнографію або сайти «для дорослих»;
 • Поясніть дітям, що ні в якому разі не можна використовувати Мережу для хуліганства, поширення пліток або погроз іншим людям;
 • Обговоріть з підлітками проблеми мережевих азартних ігор і їх можливий ризик. Нагадайте що діти не можуть грати в ці ігри згідно закону.
    http://wiki.kspu.kr.ua стаття  Рудакової Вікторії  «Можливі ризики роботи в інтернеті»

 

 
 
 

 

 

До уваги випускників

До уваги випускників

Робототехніка

     

 

Основи робототехніки WeDo

 

 

 
Метою  програми гуртка «Основи робототехніки WeDo»  є  формування  компетентностей  особистості  засобами технічного конструювання .
 Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей:
 1. Пізнавальна  компетентність,  яка  полягає  у  засвоєнні  учнями початкових   технічних  і  технологічних  знань;  ознайомленні  зі  світом    техніки,  принципами роботи простих механізмів, технічним конструюванням, основами   програмування.
 2. Практична  компетентність,  яка  полягає  у  формуванні  умінь  навичок  конструювання,  програмування,  виготовлення  моделей;  вміння та  експериментальної  діяльності,  розвиток  конструкторських  здібностей, просторового й логічного мислення; творчої ініціативи та самореалізації.
 3. Творча компетентність, яка полягає у  розвитку  технічної культури учнів, набуття досвіду власної конструкторської, винахідницької, дослідницької та  експериментальної  діяльності,  розвиток  конструкторських  здібностей, просторового й логічного мислення; творчої ініціативи та самореалізації
 4. Соціальна  компетентність,  яка  сприяє  вихованню  культури  праці, творчої  ініціативи,  формуванню  стійкого  інтересу  до  технічної  творчості, розвиток  позитивних  якостей  емоційно-вольової  сфери  особистості: працелюбства, наполегливості, відповідальності.
 В  основу  змісту  програми  з  технічного  конструювання  покладено концепцію  «Навчання  через  дію» ,  розроблену  інститутом  LEGO  Education (Біллунд,  Данія).  Навчання  через  дію відбувається  тоді, коли дитина  створює реальні  речі  в  матеріальному  світі  і  одночасно  набуває  знань.  Програма розрахована на використання конструкторів фірми LEGO.
 Учні  вивчають такі  фізичні  величини,  як швидкість,  сила,  час,  відстань, маса,  розмірність  фізичних  величин  та  способи  їх  вимірювання.
 Конструюють  і  досліджують  навчальні  моделі,  створюють додаткові  проекти.  Також учні ознайомлюються з програмним забезпеченням LEGO  Education WeDo , опановують середовище програмування, вивчають принципи дії та особливості роботи датчиків.
 При вивченні курсу «Основи робототехніки WeDo»  відбувається  ознайомлення  з  ремінними  передачами,  експерименти  зі  шківами різної величини,  прямими  та  перехресними  ремінними  передачами.  Дослідження впливу  розмірів  зубчастих  коліс  на  швидкість  обертання  дзиґи.  Вивчення  принципів дії важелів та кулачків.
 Інтегрованість  різних  навчальних  предметів  у  «Основи робототехніки»   відкриває  нові  можливості  для  реалізації  новітніх  освітніх концепцій та проектів,  оволодіння  новими  навичками  та  розширення сфери  інтересів  як  у учнів, так і в педагогів. 

 

 

 

 

 

До уваги батьків майбутніх першокласників!

Сторінка оновлюється ...
 

Співпраця з іншими н/з

Співпраця з іншими н/в