Get Adobe Flash player

Навігація

Пошук

Форма входу

Qr-код

Організація навчального процесу

НАКАЗ
 
від 01 вересня 2022                                                                       № 44
Про організацію освітнього процесу
в гімназії № 48 в умовах воєнного стану
у 2022-2023 навчальному році
 
 
Відповідно до законів України «Про освіту», «Про внесення змін до деяких законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану», наказів Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 № 466 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання», від 08.09.2020 № 1115 «Деякі питання організації дистанційного навчання», наказу Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 31.08.2022 р. № 86 «Про організацію освітнього процесу у закладах освіти міста Києва в умовах воєнного стану
у 2022-2023 навчальному році», на виконання протоколу Ради оборони міста Києва від 31.08.2022 № 18 «Про роботу закладів освіти міста Києва з 01 вересня 2022 року», протоколу Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.08.2022 № 39 «Про початок нового 2022-2023 навчального року в умовах воєнного стану», рішення педагогічної ради гімназії від 30 серпня 2022 року, протокол № 1 з метою організації освітнього процесу в гімназії під час воєнного стану та створення безпечних умов для учасників освітнього процесу
 
НАКАЗУЮ:
 
  1. Розпочати 2022-2023 навчальний рік 01 вересня 2022 року,  провести урочисту лінійку для учнів 1х, 5х, 9х, 11х класів та  перший урок присвячений незламності народу у боротьбі за незалежність.
  2. Організувати навчальні заняття за семестровою системою:
-      І семестр – з 01 вересня до 23 грудня 2022 року;
-      ІІ семестр – з 09 січня по 30 червня 2023 року.
2.1. Затвердити графік проведення шкільних канікул:
-      осінні – з 31 жовтня по 06 листопада 2022 року;
-      зимові – з 24 грудня 2022 року по 08 січня 2023 року;
-      весняні – з 27 березня по 02 квітня 2023 року.
2.2.         Завершити навчальні заняття 31 травня 2023 року.
  1. Здійснювати навчальний процес у п’ятиденному режимі навчання.
  2. Встановити наступний режим навчання:
4.1.         Навчання учнів проводити в одну зміну.
4.2.         Початок занять для учнів 1х-11х класів – 08.30.
4.3.          Навчання організувати у змішаному (очно-дистанційному) форматі. Для дітей, які знаходяться у Києві, проводити  очну форму навчання, для учнів, які ще не змогли приступити до навчання в очному форматі уроки демонструються на сучасних платформах для стрімінгових сервісів в реальному часі з класу по Web-камерам. Для тих учнів, у яких немає змоги бути присутнім в режимі online на уроці, вчитель має забезпечити дублювання уроку електронною версією або його відео-записом, який буде розміщено на відповідних сервісах (Skype, Zoom, Google Class).
  1. Установити тривалість уроків в очному режимі:
-      1-ші класи – 30 хв.
-      2-4-ті класи – 40 хв.
-      5-11-ті класи – 45 хв.
  1. Установити, що при проведенні он-лайн уроків на період запровадження навчання з використанням технологій дистанційного навчання,  тривалість навчальної діяльності з ТЗН упродовж навчального заняття повинна бути: для учнів 1 класів - не більше 10 хвилин; для учнів 2 - 4 класів - не більше 15 хвилин; для учнів 5 - 7 класів - не більше 20 хвилин; для учнів 8 - 9 класів - 20 - 25 хвилин; для учнів 10 - 11(12) класів на 1-й годині занять до 30 хвилин, на 2-й годині занять - 20 хвилин. При здвоєних навчальних заняттях для учнів 10 - 11(12) класів - не більше 25 - 30 хвилин на першому навчальному занятті та не більше 15 - 20 хвилин на другому навчальному занятті.
  2. Організувати навчання кожного класного колективу за кабінетною системою.
  3. Відповідальність за збереження життя дітей,  їх безпеку та вчасно евакуацію під час сигналу «Повітряна тривога» покласти:
8.1. під час уроків – на вчителів, які проводять уроки;
8.2. під час перерв – на класних керівників та чергового адміністратора  по гімназії;
8.3. при проведенні позакласних та позашкільних заходів – на класних керівників і вчителів, відповідальних за проведення заходів;
8.4. під час спортивних ігор, змагань – на вчителів фізкультури;
8.5. під час перебування в ГПД – на вихователів ГПД.
8.6. під час проведення квестів, виховних заходів, пов’язаних з використанням бібліотечного фонду покласти на завідуючу бібліотекою           Чумак Т.Л.
  1. Класним керівникам та вчителям-предметникам на початку першого уроку та за 5 хвилин до закінчення останнього уроку щоденно проводити нагадування здобувачам освіти про правила поведінки під час сигналу цивільного захисту «УВАГА ВСІМ!» у гімназії та на шляху додому.
  2. Заступнику директора з адміністративно-господарської роботи      Рябко А.І.
              10.1. Контролювати за недопущенням до приміщень гімназії осіб, що не є здобувачами освіти та працівниками гімназії (крім працівників організацій, які забезпечують життєдіяльність гімназії, правоохоронних органів, муніципальної, ДСНС, Держпродспоживслужби), закриття території гімназії на час комендантської години та горищ, підвалів, інших підсобних приміщень, також з метою недопущення проникнення сторонніх осіб.
              10.2. Щоденно обстежувати територію гімназії щодо своєчасного виявлення сторонніх предметів, у разі виявлення підозрілих предметів оперативно інформувати правоохоронні органи.
  1. Розподілити місця в укритті відповідно розташуванню кабінетів та кількості учнів в класах, а саме:
Приміщення № 1
64 місця
1а, 1б, 2б класи
+д/с приміщення 1а
Приміщення № 2
55 місць
9а, 9б, 11а, 11б класи
Приміщення № 3
32 місць
7а, 7б класи
Приміщення № 4
80 місць
2а, 3а, 3б, 6а, 6б
Приміщення № 5
45 місць
5а, 5б
Приміщення № 6
42 місць
8а, 8б
Приміщення № 7
42 місць
10а, 10б
Приміщення № 8
 
Вчителі та технічний персонал
Приміщення № 9
20 місць
Приміщення № 10
20 місць
  1. Учні, які навчаються в кабінетах 4, 5, 21, 22, 23, 24, 25, 32, 35, 36, 42, 43, 44, 45 переходять до укриття центральними сходами.
  2. Учні, які в кабінетах 6, 26, 27, 37, 38, 39, 46, 47, 48, технічний персонал та працівники їдальні переходять до укриття запасними сходами.
  3. Забезпечити проведення державної підсумкової атестації для випускників початкової, основної і старшої школи у терміни, які будуть визначені наказом Міністерства освіти і науки України.
  4. Документи про початкову освіту, базову загальну середню освіту та  про повну загальну середню освіту випускникам 4-х, 9-х та 11-х класів вручити в терміни, які будуть визначені наказом Міністерством освіти і науки України.
16. Заступнику директора з науково-методичної роботи Гончаруку М.Д. провести з усіма працівниками гімназії позапланові інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, цивільного захисту та поведінки під час виникнення надзвичайних ситуацій.
17.Встановити такий режим груп подовженого дня:
Режим роботи груп продовженого дня
в 2022-2023 навчальному році
для учнів групи № 1
Понеділок, вівторок, четвер:
1315-1320 -
прийом дітей
1400-1530 -
прогулянка, рухливі ігри
1530-1600 -
виховні, пізнавальні заходи, бесіди
1600-1630 -
полуденок
1630-1900 -
заняття за інтересами, спортивна година на свіжому повітрі (прогулянка). Заняття в гуртках за окремим графіком.
1830-1915 -
індивідуальна робота з учнями та батьками
 
Середа, п’ятниця:
1220-1225 -
прийом дітей
1225-1330 -
година всебічного розвитку (конструювання, малювання)
1400-1530 -
прогулянка, рухливі ігри
1530-1600 -
виховні, пізнавальні бесіди
1600-1630 -
полуденок
1630-1820 -
заняття за інтересами, спортивна година на свіжому повітрі.
 
Заняття в гуртках за окремим графіком.
1730-1820 -
індивідуальна робота з учнями та батькам
 
 
 
 
Режим роботи груп продовженого дня
в 2022-2023 навчальному році
для учнів групи № 2
Понеділок, вівторок, середа:
1315-1320 -
прийом дітей
1400-1530 -
прогулянка, рухливі ігри
1530-1600 -
виховні, пізнавальні заходи, бесіди
1600-1630 -
полуденок
1630-1900 -
заняття за інтересами, спортивна година на свіжому повітрі (прогулянка). Заняття в гуртках за окремим графіком.
1830-1915 -
індивідуальна робота з учнями та батьками
 
Четвер, п’ятниця:
1220-1225 -
прийом дітей
1225-1330 -
година всебічного розвитку (конструювання, малювання)
1400-1530 -
прогулянка, рухливі ігри
1530-1600 -
виховні, пізнавальні бесіди
1600-1630 -
полуденок
1630-1820 -
заняття за інтересами, спортивна година на свіжому повітрі.
 
Заняття в гуртках за окремим графіком.
1730-1820 -
індивідуальна робота з учнями та батькам
 
Режим роботи груп продовженого дня
в 2022-2023 навчальному році
для учнів групи № 3
 
Понеділок, вівторок середа, четвер, п’ятниця:
1315-1320 -
прийом дітей
1420-1550 -
прогулянка, рухливі ігри
1550-1635 -
1635-1705
самопідготовка, виконання творчих завдань
полуденок
1705-1800 -
1800-1900
виховні заходи, бесіди
заняття за інтересами, спортивна година на свіжому повітрі (прогулянка).
 
Заняття в гуртках за окремим графіком.
1900-1915 -
індивідуальна робота з учнями та батьками
 
Режим роботи груп продовженого дня
в 2022-2023 навчальному році
для учнів групи № 4
 
Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця:
1315-1320 -
прийом дітей до групи
1320-1420 -
прогулянка на свіжому повітрі, рухливі ігри
1450-1600 -
самопідготовка
1600-1630 -
полуденок
1630-1730 -
виховні заходи
1730-1915 -
заняття за інтересами, спортивна година, прогулянка
 
Заняття в гуртках за окремим графіком
1830-1915 -
індивідуальна робота з батьками та учнями
 
Режим роботи груп продовженого дня
в 2022-2023 навчальному році
для учнів групи № 5
 
Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця:
1315-1320 -
прийом дітей до групи
1320-1450 -
прогулянка на свіжому повітрі, рухливі ігри
1530-1700 -
самопідготовка
1700-1730 -
полуденок
1730-1830 -
виховні заходи
1830-1915 -
заняття за інтересами, спортивна година.
 
Заняття в гуртках за окремим графіком
1830-1915 -
індивідуальна робота з батьками та учнями
 
Режим роботи груп продовженого дня
в 2022-2023 навчальному році
для учнів групи № 6
 
Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця:
1315-1320 -
прийом дітей до групи
1320-1450 -
прогулянка на свіжому повітрі, рухливі ігри
1530-1700 -
самопідготовка
1700-1730 -
полуденок
1730-1830 -
виховні заходи
1830-1915 -
заняття за інтересами, спортивна година.
 
Заняття в гуртках за окремим графіком
1830-1915 -
індивідуальна робота з батьками та учнями
 
Графік роботи вихователів ГПД
ПІБ вихователя
Понеділок
Вівторок
Середа
Четвер
П’ятниця
Данилевич Неля Йосипівна
(30 год)
1-Б
1315-1915
каб. 5
1-Б
1315-1915
каб. 5
1-Б
1315-1915
каб. 5
1-Б
1220-1820
каб. 5
1-Б
1220-1820
каб. 5
Цвєткова Алла Владиславівна
(30 год.)
1-А
1315-1915
каб. 4
1-А
1315-1915
каб. 4
3-ті кл.
1315-1915
каб. 24
3-ті кл.
1315-1915
каб.24
3-ті кл.
1315-1915
каб. 24
Лаврентьєва Ганна Олександрівна
(30 год.)
4-А, 5-А
1315-1915
каб.6
4-А, 5-А
1315-1915
каб.6
4-А, 5-А
1315-1915
каб.6
4-А, 5-А
1315-1915
каб.6
4-А, 5-А
1315-1915
каб.6
Шіхавцова Тетяна Володимирівна
(30 год.)
4-Б, 5-Б
1315-1915
каб.27
4-Б, 5-Б
1315-1915
каб.27
4-Б, 5-Б
1315-1915
каб.27
4-Б, 5-Б
1315-1915
каб.27
4-Б, 5-Б
1315-1915
каб.27
Макіна Неоніла Валеріївна
(12 год)
-
-
1-А
1220-1820
каб. 4
-
1-А
1220-1820
каб. 4
Петровська Ірина Миколаївна
(12 год.)
2-гі кл.
1315-1915
каб.25
-
2-гі кл.
1315-1915
каб.25
-
-
Воробйова Людмила Василівна
(12 год.)
-
2-гі кл.
1315-1915
каб.26
-
2-гі кл.
1315-1915
каб.26
-
Косенко Світлана Володимирівна
(12 год.)
3-ті кл.
1315-1915
каб. 23
3-ті кл.
1315-1915
каб. 23
-
-
-
Палійчук Лариса Миколаївна
(6 год)
-
-
-
-
2-гі кл.
1315-1915
каб.26
Горбаньова Ірина Валентинівна
(6 год)
-
-
-
1-А
1315-1915
каб. 4
-
 
  1. Роботу факультативів, індивідуальних занять проводити в позаурочний час за окремим розкладом.
  2. Заступнику директора Адамській О.О. подати на затвердження:
      а) розклад уроків до 01.09.2022 р.;
                б) розклад факультативів та індивідуальних занять до 05.09.2022 р.
          20. Заступнику директора з виховної роботи Чистяк О.І. скласти та затвердити розклад роботи гуртків до 05.09.2022 р.
          21. Керівникам гуртків передбачити початок заняття не раніше ніж через 15 хвилин після закінчення уроків.
22. Контроль за виконанням наказу покласти на заступників директора гімназії з навчально-виховної роботи Адамську О.О.,  Буракову С.Ю. та Чистяк О.І.
 
 
 
Директор                                                                           Маріанна БОСЕНКО